2008-10-04

Gäsp, gäsp!

Alltså, det är ett rätt så löjligt ord, "gäsp". Men det är det jag sitter och gör, mest hela tiden, hehe.
Har kanske mig själv att skylla litegrann, eftersom jag satt vaken till halv tre inatt och filade på min wordpressblogg, och grejade en massa med downloads från Powerbits och så vidare. Jag har en tendens att glömma tiden en aning, särskilt om jag inte är speciellt trött, vilket jag sällan är nattetid av något för mig okänt skäl.
Hur som helst.. Jag tror att jag ska ta en sväng och köpa lite lördagsgodis *namnam* med Lucas och Nemo, två flugor i en smäll, liksom. Dessutom kom solen fram nu, så det kanske till och med är lite skönt ute nu, vem vet? Imorse var det mest bara ruggigt..
Nå, nu ska jag gäspa vidare, har jag en gång börjat så har jag rätt svårt att sluta, fråga min mamma, hon råkar alltid ut för mina gäspattacker när vi pratar i telefon, hahaha.

Inga kommentarer: