2008-10-04

Nu ska här bli andra bullar!

Okej, jag vet att jag är velig, men vadå..*ler* Jag har ju som jag tidigare skrivit, mixtrat lite med Wordpress och bloggande där. Jag gillar det, verkligen, och eftersom jag under tiden jag höll på att skriva på den bloggen, insåg att egentligen är det en hel kategori jag kan använda mig av istället för att bara skriva om mina egna upplevelser, så har jag så att säga avbrutit den bloggen, och kommer att fokusera på att skriva ihop en blogg som jag faktiskt har reggat som .se domän.
Vilket förhoppningsvis antyder att jag är seriös, eller? *ler lite till*
Det kommer att handla om kriminalitet, fast på mitt vis, vilket alltså inte är fullt så tungt och renodlat som man kan tro, utan jag kommer helt sonika att stoppa in en bokrescension ibland, av deckar-genren såklart, men änå en lite lättare läsning.
Ska bli intressant, eftersom jag knappt ens läser deckare, hahaha. Mamma gör det desto mer, dock, men jag har en serie som jag läst och som kanske inte är rena deckare, utan mer komiska deckare eller vad man ska säga..
Det bäddar för åtminstone 12 rescensioner på ett bräde, vilket såklart är skönt!
Nu ska jag bara vänta på att få login uppgifterna på Loopia, webbhotellet jag (vi) valde.
Snåla bredbandsföretaget lämnade nämligen inte något space med kontot som de flesta andra gör.. *suck*
Fast å andra sidan, de är stora, de är kända och de har visat sig snabba med registreringen, även fastän det är "mitt i natten" och helg. Det börjar bra!
Hihi, nu är jag sådär lite taggad.. Jag kommer att fortsätta blogga om mig och oss och så vidare här, men jag ska göra en mer inriktad sida också, och jag hoppas ni kommer och hälsar på den när jag annonserar den här, okej?
Nu ska jag forska lite i ämnena jag tänkt mig. Godnatt på er!!

Inga kommentarer: