2008-09-30

Annika mfl har helt rätt.

Jag har tidigare deltagit i en kamp för att få sidan pedofil.se nedstängd, och faktum är att sidan STÄNGDES. Ett par dagar tror jag det varade, sen kom sidan upp igen, i en något omgjord variant som tydligen är tillräckligt "rumsren" för att man ska tillåta den på Surftown, som hostade sidan.
DÅ var det Motherwitch som var den drivande, och hon är än idag en stor motståndare mot pedofili, hon har flyttat runt mellan bloggar eftersom att Aftonbladet då och då modererade hennes inlägg och man kan ju fråga sig om de inte var FÖR kinkiga i vissa fall.. Det låter jag vara osagt.
Idag när jag uppdaterar mig själv på min facebookvän Annikas blogg Singelisumpan.com så hittade jag det här inlägget, som också behandlar ämnet pedofili.. Och jag kan bara rekommendera alla som kan att läsa.
Det må vara ett tungt ämne, men nog så viktigt i dagens samhälle, att vara medveten om problemet. Även om det bara är ett av många.
Så glid in på Annikas blogg, och läs. Det är intressant och skrämmande både och..

Inga kommentarer: