2008-09-29

Fotosession.. bläää

Min mamma hon hävdar att släkten uppe i norr har samma rätt som andra att se hur jag och sonen förändras, med dagens teknik anser hon att det är en slags skam att man inte bryr sig om att uppdatera sina rynkor, hårlängd och frisyr och så vidare.
Så nu i helgen när vi var hos henne, så tvingades vi medverka i en ytterst fejkad situation som skulle fotograferas och skickas till Västerbotten. Sen att det troligen inte blir skickat innan nästa Riksdagsval, det är en annan historia, för det är TANKEN som räknas ju!!

Nåväl, jag godkänner följande av korten, men känner jag min mor rätt så får de ta del av alla hemskheter hon tog också. Hon är generöst lagd, nämligen, hehe.

Som alla kanske förstår så ogillar jag att vara MED PÅ kort, däremot är det kul att TA kort, kan jag tycka!
Nå, nu har jag iallafall varit lite generös så nu ska jag ut och ropa på katten igen. suck, hon verkar inte lida av hemlängtan iallafall..

Inga kommentarer: