2008-09-29

Nyinköpt favorit!

Jag bara MÅSTE.. Jag KAN inte låta bli.. Ni måste få veta att jag blev så lycklig att jag nästan darrade av upphetsning *sant, om än något pinsamt* när jag hittade en sprillans ny ELVIS bok när jag var på jakt efter en present åt min mamma i lördags. Hon fick Åke Edwardsons nyaste bok efter lite om o men, men själv fick jag också något. Nyaste ELVIS!
Se, här är den. Lite taskiga färger för blixten inte ville samarbeta, men iallafall. Den är så himla bra, precis som Elvis i allmänhet!
Vill ni nu testläsa lite innan ni slår er loss på en bok, som ju kostar lite mer, så föreslår jag Garv eller Metro. Där finns han ;o)

Ett litet smakprov kan jag väl ge med.. hehe.

KLICKA för att se bilden större & läsbar :oD
Lånad från Elvis egen hemsida elvisthecomic.com!
Jag skrattar bara halvt ihjäl mig när jag läser den här serien, den har räddat många trista dagar, bara så alla vet det..*ler*

Inga kommentarer: