2008-10-02

Liten fotorunda..

På väg att hämta sonen på dagis, så fick jag ett ryck och tog med mig kameran. Har faktiskt varit ganska behärskad när det gäller att fota, iallafall för att vara mig.
Men här kommer några kort som jag tagit under september och även idag..


Zita
på språng på stora balkongen. Ser ut som att hon ska hoppa rakt ner i skallen på mig ju, hehe.


Lucas spelar DS på tåget mot mormor o morfar förra lördagen. Tydligen gick det bra, om man ska döma på smajlet :o)


Min katt Lazy som numera bor hos mina föräldrar och har ett lyxliv utan dess like.. kan tom manipulera sig till en viss kattmatssmak.


Rätt gullig dam på åtta o ett halvt år, va? *ler* Lazylusen!


Nemo väntar på att jag ska hämta sonen på dagis.. ser ut att tycka att jag ska gå istället för att knäppa en massa kort på honom (jag har ju redan några hundra, hehe)...


Den här t ex, från i Juni förra året.


Eller den här, från i November 07.. ja ni förstår, Nemo är välfotograferad ;o)


"Min mamma är en sölkorv och jag vill hem och se på tv" tänker Lucas *ler* (taget idag)


Lite gladare min på Lucas när vi var hos hästarna för ett tag sedan ;o)


Kompisarna Nemo och Zita sover...

Zita gosar ihop sig med Nemo ännu mera!

Hmm, jag har många flera kort, men jag tror jag ska lägga in en slideshow istället, med respektive ämne, istället för att rada upp dem såhär. Much better!
Men nu har ni fått se lite nyare kort iallafall!

Inga kommentarer: