2008-10-02

Så Dumt :o)

Jag sitter här, lagom seg, eftersom att sonen vaknade till vid halv sju tiden och skulle börja se på Pippi Långstrump av okänd anledning. Nu blev det ingenting med det, men sambon skulle upp och ut med voffsingen och sen till jobbet också, i samma veva. Så jag kunde liksom inte somna om :o(

Därför satte jag mig och kollade på lite nedladdningar som sattes igång igår, datan har ju fått sova lite, så det var inte klart. De som sattes igång igår var sambons val, men jag kollade själv lite nu på morgonen, skulle vilja ha tag i någon bra ljudbok, för det är så mkt roligare att städa och så mkt lättare att slappna av, med något bra att lyssna på.

Och jag kände hur hjärtat tog ett extra skutt när jag hittade just den boken som sambons mamma skulle försöka få tag på, signerad, eftersom hon har vissa connections med författaren, åt mig. Nämligen den här:
Nu får vi se om jag får den som ljudbok, det är isåfall inte den första boken jag får som är både ljudbok och vanlig, för jag är knäpp nog att skaffa båda om det är en bra bok! T ex har jag Martina Haags böcker i dubbel upplaga, liksom Jens Lapidus böcker. Ska köpa Thomas Bodströms Rymmarna med, som vanlig bok.
Och så ska jag nog fixa ljudboken Svensk Maffia, för jag har ju den vanliga boken, och den är jätteintressant!
MEN.. Nu tror jag att Mias bok är hemma snart, det går undan med just ljudfilerna, så jag ska nog lyssna lite och försöka somna om en stund innan det är dags för dagis.

Inga kommentarer: