2008-10-01

Värst vad de förökar sig..

Jag är lite efter, som man kan bli ibland, men jag ser att min gamla ridkompis och partypolare har fått en dotter. Vem? Tja, som den dumma svensk jag är så kallade jag henne Martha bra länge innan jag fattade att hon hette Märtha.. Louise. Jag jobbade nämligen i Belgien på European Sport Horses år 2000, och då var det många nationaliteter blandade, men alla pratade engelska, eftersom de tre cheferna (numera bara två) var från Nya Zeeland.. och därav Martha.
Jag festade, red och hade kul med denna "Martha", som ju var Norska prinsessan Märtha Louise, och hon var hur trevlig som helst, inga divalater där inte.
Då var hon ihop med en av cheferna, Bruce, som numera bor och jobbar i Sverige, ironiskt nog (han sa ofta att han avskydde att åka till sverige för allt var så dyrt här, hehe).
Nuförtiden är hon ju gift med en författare, Ari Behn, och har barn med honom. Leah Isadora och Maud Angelica, men nu har det kommit en liten Emma Tallulah också.
Trevlig prinsessa-Märtha Louise. Fd landslagsryttare är hon med ;o)
Jag är rätt säker på att de är glada över den nya lilla sötisen (finns bild på henne på kongehuset.no under Märtha Louise, om man vill se..) för en sak vet jag, hon älskar barn!

Inga kommentarer: